טיפול שורש מחיר עבור הטיפול הטוב ביותר

שאלות לגבי טיפול שורש מחיר הן שאלות שכיחות, בדיוק כמו השאלה כמה עולה גשר. אלו הם נושאים בריאותיים חשובים. לצד הרצון לחסוך בעלויות צריך לזכור כי לא ניתן לוותר על טיפול שורש. הכאבים הם חזקים למדי. וכמובן שאם השן לא תטופל, אתם תאבדו את השן ותזדקקו להשתלת שן. דבר שללא ספק יקר יותר מטיפול שורש.

טיפול שורש מחיר תלוי במספר גורמים. ביניהם המיקום של השן, ומספר התעלות שבהן יש לטפל. ככל שהשן נמצאת בקדמת הפה, כך הטיפול בה יותר קל. ולכן שיניים קדמיות זולות יותר בטיפול שורש מאשר שיניים אחוריות אליהן קשה לגשת.
ומלבד מיקום השן יש גם את תעלות השורש. אלו יכולים להיות טיפולי שורש בתעלה אחת, שתיים, שלוש או ארבע. ככל שיש יותר תעלות לטפל בהן, כך המחיר עולה.

כמה עולה גשר

טיפול שורש מחיר

רופאי שיניים גובים כ 1000-2000 שקלים עבור טיפול שורש. אך יש להוסיף לעלויות גם את הכתר והמבנה. לא בכל מקרה צריך אותם, לעתים ניתן לסיים את הטיפול עם סתימה זולה. אך בדרך כלל שן שעברה טיפול שורש היא שן שעברה נזק כבד ואינה חזקה במיוחד. היא זקוקה למבנה וכתר על מנת להניק לה את החוזק ואת המראה היפה.

את הכתר מכינים במעבדת שיניים, בהתאם למידות שלוקח רופא השיניים. בשלבים הראשונים לאחר טיפול השורש מתבצע שחזור זמני. יש לו מראה סביר, ואתם יכולים לחייך גם אם מדובר בשן קדמית. אך הוא אינו חזק מספיק ויש להחליפו בהקדם.

מעבדת השיניים מכינה את הכתר בהתאמה אישית, וישנם חומרים שונים בהם אפשר להשתמש. כיום מקובל מאוד להשתמש בכתר זירקוניה המספק חוזק וגם מראה יפה. טיפול שורש מחיר, יחדיו עם מבנה וכתר עשוי להגיע לכ 4500 שקלים.

בשורה התחתונה, עליכם לקבוע עם רופא השיניים אשר יאבחן את מצב השן והטיפול הנדרש. רק הוא יכול לתת לכם הצעת מחיר הלוקחת בחשבון את התמונה המלאה. תוכלו לעשות זאת במרפאת אמריקן סמייל. כאן נוכל לבצע עבורם טיפול שורש מקצועי ויסודי.

מחיר טיפול שורש

טיפול שורש מחיר עשוי להיות יקר, הרי בכל זאת מדובר בטיפול מורכב וארוך. אך זהו לא טיפול שניתן להימנע ממנו. טיפול שורש מבצעים כאשר הדלקת מגיעה אל מוך השן. הדבר גורם לכאבים בלתי נסבלים. והדלקת יכולה להתפשט אל הלסת ולגרום לאיבוד השן. אמנם יש גם פתרונות למצב זה, אבל ידוע כי השתלת שיניים היא הליך מורכב יותר.

בכל טיפול שיניים ישנו עניין של עלויות. היום זה כמה עולה טיפול שורש ומחר כמה עולה גשר. גם אם בחרתם לעשות השוואת מחירים, תמיד תזכרו כי בטיפולי שיניים לא מחפשים את הזול ביותר.
איננו אומרים שיש לבחור את היקר ביותר. אך הזול ביותר הוא ככל הנראה חסר הניסיון. טיפולי שורש דורשים מיומנות גבוהה והניסיון משחק תפקיד משמעותי.

טיפול שורש מחיר
מרפאת אמריקן סמייל

רוצים לדעת כמה עולה גשר או שיש לכם שאלות לגבי טיפול שורש מחיר? פשוט קבעו תור במרפאת אמריקן סמייל ברחובות. כאן תעברו אבחנה רפואית ונציע לכם תכנית לשיקום הפה. אנו מסוגלים לתת מענה לכל בעיות הפה והשיניים, אצל צעירים ומבוגרים. כאן ניתן לבצע טיפולי שורש, מבנה וכתר. כמו גם טיפולי הלבנת שיניים, יישור שיניים, טיפולי שיניים בטשטוש, מרפאת שיניים בחירום ועוד.
כאן תמיד תמצאו צמד חייכני ואכפתי וטיפולים מקצועיים. ולצד הטיפולים המקצועיים, תוכלו גם להינות ממחירים אטרקטיביים ויחס חם. את מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה.

קידום אתרים לרופאים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *