ארד בדק בית, מה בעצם בודקים?

חברת ארד בדק בית היא חברה ותיקה ומוכרת בתחום בדיקות מבנים. מהנדסי החברה, מאז הקמתה ועד היום העניקו שירות ללמעלה מ 16,000 דירות. המהנדסים ביצעו בדיקות מקצועיות בדירות חדשות מקבלן ודירות יש שנייה, וכך עזרו בגילוי ליקויים ובעיות שונות. דבר המתורגם באופן ישיר לחיסכון כלכלי ומניעת בעיות משפטיות.

אחריות הקבלן

העבודה של ארד בדק בית נוגעת לנושא המוגדר בחור המכר דירות. על פי החוק ישנה תקופת אחריות של הקבלן. החוק מפרט תקופות אחריות שונות לגבי כל אלמנט בדירה. ליתר דיוק מדובר בתקופת בדק, ולאחריה ישנה תקופת אחריות בת שלוש שנים. תקופת הבדק היא זו המשתנה בין האלמנטים השונים.
חשוב מאוד לפנות אל ארד בדק בית ולזהות ליקויים בתקופת הבדק. אם תחכו, במהלך תקופת האחריות נטל ההוכחה יהיה עליכם, וסביר להניח שהקבלן ימצא את הדרכים המשפטיות להתחמק מאחריותו.
אנו ממליצים לכם לפנות אל חברת ארד בדק בית כבר בעת קבלן המפתחות לדירה, ואפילו לפני.
הניסיון הוא יתרון

ארד היא חברת בדק בית מומלצת והניסיון מדבר בעד עצמו. חברת ארד מביאה איתה מהנדסי בדק בית שבחנו אלפי דירות עד היום. יש להם ידע מקצועי וגם ניסיון, והם יודעים כיצד בצד את הבדיקות הנכונות על מנת לזהות כל ליקוי בנייה ובעיות בתשתיות. המהנדסים של ארד בדק בית יבטיחו כי המבנה תואם לתכניות ולתקנות, ואין בו שום תקלות משום סוג.
בעיות בבנייה עלולות לגרום לנזקים כבדים, והחשש הוא שלא תדעו עליהם בשלב הראשון של קבלת הדירה. בעיות קטנות כמו גימורים לא איכותיים עשויים להיות בולטים מאוד לעין, אך בעיות מהותיות ומסוכנות כמו סגרגציה בבטון קשות מאוד לגילוי. וזוהי הסיבה מדוע אתם זקוקים למהנדסים המנוסים של ארד בדק בית.
בעת רכישת נכס, ואם אפשר בטרם הרכישה, תמיד חשוב לפנות לחברת בדק בית על מנת לבצע ביקורת מבנים יסודית. זוהי השקעה קטנה והיא עשויה לחסוך לכם כאבי ראש וסכומים בלתי מבוטלים.
למזער את הסיכונים

רכישת דירה חדשה, ואפילו דירה מיד שנייה, היא השקעה גדולה מאוד. עבור האדם הממוצע זוהי ההשקעה הגדולה ביותר שהוא עושה במהלך חייו. יש בה סיכונים רבים, ותמיד תרצו לנקוט בכל המאמצים על מנת למזער אותם. ארד בדק בית מסייעת לכם למזער את כל הסיכונים הנובעים מתוך מצב התשתיות של המבנה – ואלו ככל הנראה הסיכונים בעלי העלות הכלכלית הגבוהה ביותר. לכן אין שום ספק שאסור לוותר על בדק בית.
אם רכשתם דירה מקבלן, בזכות הבדיקות המקצועיות ניתן לגלות את כל הבעיות. חברת ארד בדק בית תפיק עבורכם דוח מקצועי, ובעזרתו תוכלו לדרוש מהקבלן לתקן את כל הליקויים הקיימים.

ארד בדק בית
ארד בדק בית – מה אנחנו בודקים

מי שאינו מכיר את התחום עשוי לשאול מה בעצם המהנדסים בודקים כאשר הם מבצעים ביקורת מבנים. ישנה רשימה ארוכה של דברים שאנו בודקים, אך התשובה הטובה ביותר היא שאנו בודקים הכל. אנו בודקים כל פרט במבנה ובוחנים האם הוא תקין. אלו יכולות להיות חריגות מהתכניות, אלו יכולות להיות שיטות בנייה שלא בוצעו על פי התקנים, בנייה שבוצעה בצורה רשלנית וכו‘. אנו בודקים קירות, יסודות, גגות, מרתפים, חלונות, דלתות וכל פרט שצריך לבדוק. ואת הכל אנו מציגים לכם בדוח מפורט ומקצועי.
הדוח יפרט את הליקויים, ויתייחס לתקנות והחוקים הנוגעים לאותם ליקויים. וזאת לצד הערכה של שווי הנזק. על הקבלן יהיה להחליט האם לפצות אתכם על הנזק, או האם לבצע את התיקון בעצמו.
מאת מומחה קידום אתרים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *